Friday, February 26, 2016

Puteri Sarah lagi


 Assalamualaikum...

Kejadian hari ini:

Menuju ke butik tudung favorite di bawah office... nampak macam nak ada shooting drama kot. Ada cameraman, make up artist.. group of production house punya team..bangunan tempat aku kerja ni memang selalu buat shooting drama ke filem ke ..selalu la jugak nampak artis kat bawah tengah shooting..ok tak pe.. kita masuk je ... belum shooting lagi kot..memang dah aim nak beli bubble shawl tambah koleksi. Tengah pilih2 shawl... ada sorang lagi customer, makcik ni pun masuk cari shawl jugak..tengah kami pilih-pilih try-try... lalu perempuan cantik dengan PA dia kot pegi kat cermin besar dalam kedai tu sambil touch up2. Oh Ummi nazeera rupanya... cantik flawless tinggi jugak. Pastu lalu pulak Aeril Zafrel (mestila kenal klon husband I ok haha).. handsome la jugak tapi kecik je dia... pastu kat luar nampak Izzue Islam and wife.. ok aku kena pilih tudung cepat sebelum muka aku jadi nasi tambah hahah

Aku pun try la 3 shawls yang aku amik tu kat cermin yg kecik sikit, share ngan makcik yang try shawl jugak.. Tiba2 makcik tu bersuara "Eh awak pun artis jugak eh" Alamak aku dah berdebar2 "Ishh makcik ni mana ada" Makcik sambung "betulla.. alaa sapa nama artis ni ye (sambil ingatkan nama artis tu)" Alamak baik aku berambus.. kang makcik ni cakap muka aku macam Rosnah Mat Aris ke...tak ke naya..dah la adik salesgirl tu tengah tengok kitorang try shawl.. hampir nak berambus, makcik pun cakap "haaa awak ni menantu yusof haslam kan" hahahaha "betul kan?" haishhh nasib baik artis tu yang dia maksudkan, aku pun cakap "haha bukanla makcik tapi adalah orang cakap macam tu" sambil berlalu pergi dan bayar shawl sebelum director panggil 'purti sarah' masuk konti kahkahkah poyo giler ayat aku...

Memang banyak kali da orang cakap sama tapi aku rasa tak sama.. aku rasa aku sama macam Jolie je kahkah

Puteri Sarah and non-puteri sarah ;p
 

2 comments:

  1. Haih... Kita pon slalu org ckp muka sama mcm puteri sarah smpai ade 1 gambar puteri sarah berlakon pakai baju skolah ingatkan gambar sndiri skali tgk meja ngn lencana skola lain... Adolayai... 😂😂😂

    ReplyDelete