Tuesday, January 13, 2015

30DBC:No4: Buku Kegemaran Anda

This is my current reading:
 Belum habis lagi but I'm loving it! It's about a single mother who thinks a new man is not needed in her life as she has two teenage boys to take care of! But! Her bestfriends- two bestfriends reallt think she needs one! And they try their best to arrange her date with few men.. I just read sampai her friend introduces her a guy..aihh..bile nak habis ni..
 I also love this one. I read it last year.. It's about Sandie, who is paranoid about being a perfect wife. It's very skeptical and I think most wives could relate the character of Sandie towards our selves. It's a happy-ending anyway =)
Haa.. my fav Malay novel.. Sy memang gila novel Ahadiat Akashah and Zuraidah Othman masa high school dulu. I still remember I was one of the suppliers for these novels at school. Tapi yg x best nye..ade yang pinjam pastu buat macam harta sendiri termasukla novel kesayangan I ni. Pearl..Piah by Zuraidah Othman. Mengisahkan tentang Pearl (Zarith Sofea), anak manja, anak org kaya yg dtg bercuti ke rumah bff die (x ingat nama) masa semester break.. naik bus..memang kerek die naik bus..klau x salah Pearl jumpe hero novel ni dlm bus..n memang diorang gaduh je dlm bus tu haha..pastu bile sampai umah bff die..everything was ok they had fun seeing each other gelak2 n Pearl mmg nak stay lama kot sbb die merajuk ngn parents die..until mamat yg dlm bus tu muncul kat rumah bff die (x ingat jugak nama hero ni)...rupa2 nya that guy is her bff's cousin who is also going to stay in the same house haha together with the bff and bff's grandmother (nenek hero juga). Haha memang lawak cerita ni!.. Bergaduh je Pearl and mamat ni..seronok sangat baca.. Ending die? hmm kalau ade kesempatan, baca la sendiri...memang best sangat novel ni!
I am waiting actually kalau novel ni akan di filemkan/ di dramakan..


No comments:

Post a Comment