Tuesday, November 25, 2014

30 DBC: Day 1: Gambar terbaru anda dan 5 fakta mengenai diri anda



Ok.. Day 1 doesn't mean tomorrow is gonna be Day 2 for this challenge haha. We'll see how it goes. Ok. Above is my latest picture with the boys. It was taken last week, when husband's night class was cancelled, so he set for a date for 4 of us. We just went to Jusco nearby.
Hmm.. 5 facts about me..I already listed out 20 facts about myself in the previous entry. ..let's see I can add another 5..haha giler kuasa betul.

1. Memang bukan jenis organized. My bad. Pernah cuba untuk jadi super organized tapi mesti x lama...on off aku punya organized system dalam diri ni lolz. Believe it or not..encik epul pernah kemas my purse, my handbag sebab die kate bersepah.. hahahha

2. Bercita2 nak ada bakery sendiri, boutique sendiri, live band sendiri. mampu?

3. Suka angat kat ct nurhaliza

4. tak rasa nak tukar tempat kerja buat masa ini

5. masih bercita2 nak buat PHD... tapi nak tunggu mr hubby habiskan masters die dulu.

yeayyyy..... lima sudahhh!

No comments:

Post a Comment