Friday, June 5, 2009

Roda

Hidup ni memang macam roda kan.sekejap kite kat atas sekejap kite kat bawah.sekejap kite happy sekejap kite down. Tapi Alhamdulillah, kite kene yakin kalau ade masalh tuh, or kite tengah down tuh, tu namenye dugaan atau ujian. Dan Alhamdulillah, time happy tuh lagi banyak drpd time sedey.
I am so worried with my fiance's health condition. I will never be as cool as i am till he is full recovered. Bestkan kalau dah kawin. boleh saya jaga dia 24 jam.die sakit saya boleh tolong kurangkan sakit dia, saat die rase lemah saya nak tiupkan semangat dia jangan putus asa, time die nak makan ubat saya nak jadi nurse dia. tapi sekarang masih ada batas-batasnye sbb sy hanyalah tunang, belom isteri yg sah lagi. Ibunya lagi berhak. Ibunya lagi layak berada bersama2 dgn die.Dan saya sangat kagum dgn ibunya yg menjaganya dgn baik.
awak..selagi awak belom betol2 semboh, sy x kan pernah tenang.sabar ye cyg =) I'll always b here n there for u

4 comments: