Tuesday, June 9, 2009

sama ke

Pada suatu petang, selepas pulang dr kejer, baru selesai parking kereta, dan mahu naik atas, tiba2 datang satu mamat ni dari mane2 ntah. Dalam hati (mesti nak jual atau promote bende alah yg untuk security kereta tuh, org perodua la ni).dah tahu dah ape nak cakap kat mamat ni.
setelah menghampiri saya, dia bg salam.."Assalamualaikum Kak..."

Aku pun nak tak nak je jawab.."walaikummusalam"

"Saya nk tanye sikit la kak"
tanpa sempat dia nak bagi soalan dia tuh, aku da bagi ayat penamat "x pe la. saya x nak la bende security2 kereta ni.nntila sy beli kat kedai.lgpun saya nak cepat ni.lain kali la ek"

"tak.tak.bukan.saya nak tanya ni.akak ni puteri sarah ke?"

cheh.wat malu aku je.ingat ke nak jual barang tadi rupenye die ingat aku ni artis.
sebelom dia periksa muka aku btol2 same ke x dgn puteri sarah tu ke..baik aku berambus sambil cakap "tak.tak la dik.akak bukan puteri sarah.akak naik dulu keh" hehe.ngokngek tol.

mmgla..org slalu cakap muke kite mcm org ni la, org tu la, sepupu la, kakak la, adik la, artis la, tapi si puteri sarah ni terlalu kerap da org cakap kat aku.sampai daripada aku x kenal sape die ni smpai da jd kenal.adela dalam lebih 30 org cakap stakat ni.same sgt ke,aku ingt lagi, mase kapel ngn nabil giler tuh dulu, kawan2 die sumer panggil aku sarah.budak opis aku ni pn cakap bende yg same.mase aku stay umah kawan aku kat seremban dulu pun kawan2 diorg ingt aku ni puteri sarah.sebenarnye, malu gak.sbb puteri sarah ni kan femes ngn gambar2 melampau die.okeh, sekadar hiburan, here i posted some pictures of her with her friends.


3 comments:

  1. ada ya. tp gossip nabil ngan dia gak kan lepas ko break ng dia? agak2 mamat tu giler byg ng ko.. hihih...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ade sikit sikit iras. smiles..

    ReplyDelete