Monday, March 9, 2009

angkat bakul

kenapa saya rasa saya ni orang yang baik? ( sila muntah sekarang )

1. Alhamdulilah, saya rasa saya sangat berdosa dan bersalah kalau saya tinggal solat.sekarang saya dah pandai berhenti kat mana2 petrol palm kalau saya rasa x sempat nak balik umah solat.


3.Saya tak pandai nak cari gadoh ngan orang and kalau orang cari gadoh ngan saya pun saya tetap tak akan panjangkan pergaduhan dan tak akan benci orang itu buat selama lamanya.

4.Saya terlalu mudah memaafkan orang (yes, itu kelemahan) sedangkan orang suka pijak kepala saya.aduh!

5.Saya terlalu sayangkan family saya terutama ibu bapa saya. Saya sanggup buat apa saja untuk mereka.

6.Saya tahu macam mana nak buat orang tak sakit hati ngan saya dan tak suka sakitkan hati orang.

7.Saya lebih suka melihat orang yang saya sayang bahagia daripada melihat diri sendiri bahagia.

8.Saya tak pernah pilih kekayaan kalau memilih bf.miskin pun tak pe asalkan hati baik dan educated.dan sweet looking (hehe).dan beriman juga

9.It's hard for me to say no walaupun sbnrnyer ia akan menyusahkan diri saya sendiri.saya akan cuba tolong orang semampu saya

10.Saya sentiasa berdoa agar semua orang kat dunia ni baik budi pekerti.

Tapi, saya tak kata saya ni baik sangat.

tapi bagi saya, kalau kita sentiasa insaf dengan kesalahan kita dan sentiasa ingin improve, saya rasa kita da cukup baik

1 comment:

  1. ya.. mcm sama ng tachu jep.. :) kita org2 baik. insyaallah.

    ReplyDelete